Irvine Spectrum Center

Hjälp vad tiden går fort! Jag har inte ens två dygn kvar här nu! En och en halv månad har gått SÅ fort! Idag tog jag, vad jag antar är, sista chansen att shoppa lite. Åkte ut till ett utomhus köpcentrum som jag tyckte väldigt mycket om förra gången jag var här, för två år sedan, så tyckte det var värt ett besök. Tror att jag användt upp allt mitt internet på mobilen, startade GPS:ennär jag åkte från huset och halvvägs slutade den fungera, haha. Efter att ha åkt av på två avfarter och insett att det fel hittade jag i alla fall rätt, tur att det ligger precis utmed freewayen! 
 
Egentligen skulle jag gått på en munsspelskurs idag vid klockan 18, Caleb var det egentligen som skulle gå, men han ändrade sig och då hade de en betald plats som jag då fick, men ledaren blev sjuk så den blev inställd. Lite tråkigt för jag var jättetaggad på det! Men det gjorde att jag inte behövde stressa hem utan kunde gå runt i affärerna i Lugn och ro!

Subway gjorde ett misstag och råkade ge mig två kakor istället för en, haha

Mitt bland alla affärer finns ett stort parishjul