Lille katt

Mina arbetstider är så varierande den här veckan alltså. Var schemalagd för 12-15 idag, men jobbade nog bara en halvtimma av den tiden tror jag då hela familjen var hemma. Så istället har jag tillbringat dagen med att göra gamla högskoleprov och matteprov på datorn. Min värdmamma tyckte jag var lite konstig när jag berättade vad jag använt dagen till, men jag saknar verkligen matte!
 
På kvällen åkte vi hem till kusinerna, de är verkligen också en helt underbar familj! Mellansonen, som är 8 år, hade pianokonsert för oss och han var riktigt duktig, sen att han spelade teman ur Harry Potter gjorde det ju inte sämre direkt (de älskar Harry Potter i den familjen, så jag har varit väldigt lycklig över att få prata så mycket om det). Han som spelade piano fick även en liten kattunge i julklapp som var så otroligt söt, åh vad jag vill ha en katt. Så gosade en hel del med den under kvällen med.