Sista helgen i april

Utöver att se Kacey Musgraves i lördags så var jag och Agnes och såg "Age of Adeleine" som var jättebra, vet inte när den kommer till Sverige men tycker att ni ska gå och se den! Vi går så mycket på bio, haha, och har nu insett att det blir billigare att köpa den största popcornen och dela på än att köpa varsin liten, så vi hade världens största popcorn, haha, plus att det ingår en fri påfyllning till den (vilken vi inte ens använde då det var så mycket från början).
 
I söndags sen mötte jag upp några vänner och åt brunch på ett jättemysigt ställe som heter Foreign Cinema, hade inte varit där innan, men kommer definitivt gå tillbaka dit. Efter det gick vi och köpte glass på Bi-rite och satte oss i Dolores Park. Sen gick jag hem och kollade på Titanic, har sett den så många gånger och ändå gråter jag lika mycket varje gång, kan inte förstå varför! På kvällen sen mötte jag upp Emma och vi gick och åt tapas på Cha Cha Cha, var så mysigt! De hade ett live band och det var folk som var uppe och dansade och stämningen var helt enkelt jättehärlig!
 

Älskar den här gatan, kommer inte på vad den heter nu, men det är i alla fall bara massa målningar hela gatan!