I found my home away from home in San Francisco

Hejdå Hawaii, hejdå Filippa! Allt har ju ett slut och så även detta. Tidigt imorse kom vi hem till San Francisco, måste poängtera ut att San Francisco faktiskt känns som att komma hem. Efter att ha sovit i några timmar hjälpte jag Filippa att packa det sista och även ta en sista trip till Target tillsammans. Vid 16 sa Filippa hejdå till hela familjen och sen satte vi oss i bilen och åkte till flygplatsen. Känns rätt tråkigt att säga hejdå, dessutom att veta att det är 8 månader innan vi ses igen, men det går väl fort antar jag!
 
Måste dock erkänna att det känns skönt att få komma tillbaka till en vardag. Har inte haft en vanlig vecka på över en månad nu; Först kom min familj hit, sen åkte vi till Colorado, sen blev familjen sjuka och nu har vi varit på Hawaii. Väldigt mycket kul grejer (utom att de blev sjuka) men det har också gjort att mitt jobbschema har varit så oförutsägbart. Så som sagt är skönt att veta hur veckorna ser ut fram över!
 
 

Så har jag sagt hejdå till söstra mi! Känns lite konstigt att vi inte kommer ses på 8 månader nu! 👭😢

Ett foto publicerat av Fanny Hugosson (@fannyhugosson) Jan 25, 2015 at 7:00 PST