Kan vi bara spola tillbaka tiden till i söndags?

Jag har bestämt mig nu. Jag ska flytta till Nashville. Det är där jag hör hemma.

Efter campets slut i söndags var det ett enda stort kramkalas. Jag har lärt känna så många fantastiska människor, och jag hoppas att jag kommer känna dem resten av mitt liv. Kändes så tråkigt att redan behöva säga hejdå efter bara tre dagar.

Men som tur var tog dagen inte riktigt slut där, för vi var några som fick en inbjudan hem till en av låtskrivarna som föreläste under campet för att ha en BBQ på kvällen! Och det var seriöst en av de bästa kvällarna i mitt liv! Vi hade så kul!  Varken jag eller Katrina är ju från USA, så de andra fick för sig att vi absolut måste gifta oss med en amerikan så vi kan vara kvar här, så de satt och försökte hitta kandidater för detta, och de gick verkligen in för det, haha! Vi fick även lyssna till massa låtar skrivna av LC, och seriöst alla är så otroligt bra, det är verkligen sjukt vad ribban ligger på i Nashville. Kvällen fortsatte med mat, skratt och musik, och framåt 1-tiden var det dags att spela lite live musik. Så vi alla satte oss i vardagsrummet och spelade varsin låt, och jag kan knappt fatta att jag kan kalla dessa begåvade människor mina vänner. Jag och Jordyn spelade även upp den nya sången vi skrivit med Cassidy kvällen innan, och det slutade med att alla börjad jama med, det var så häftigt! Tror egentligen ingen ville säga hejdå och gå hem, men många hade tidiga möten dagen och alla var redan rätt trötta efter campet, så för andra gången under den dagen blev det kramkalas och sen dags att åka tillbaka till hotellet.