Shopping

Efter Country Music Hall of Fame blev det en shopping dag som började i souvenir-butiken på museet. Köpte en notbok med massa olika countrylåtar och även ett plektrum (plektrum har blivit som en samlar grej för mig tror jag, köper alltid nya vart jag än åker). Sen gick jag ner downtown för att köpa ett par nya boots och hittade ett par som jag ä SÅ nöjd med. Var verkligen sådanna jag letade efter, ville ha ett par som "glittrade" och dessa har massa paljetter. Tummen upp för det. Sedan bar det av mot Greenhills Mall, som ligger en liten bit utanför centrum. Hittade en ny favorit affär där som hade massa country inspirerade kläder, överlag är det annars lite överklass stämpel på mallet, men den affären gillade jag verkligen. Hann även med en sväng in på Victoria's secret, Sephora, Macys m.m innan jag åkte hem igen. Kul med lite shopping, för jag har inte riktigt hunnit med det förren nu. Så jag är nöjd!

My new babies!
 
Tilda

Supersnyggt linne och boots!!!

Svar: Hihi, tack! :)
Fanny Hugosson