en fredagskväll

När Spring Training var över i fredags åkte jag och Briana till Pirahna och åt middag. Hon skulle spela där senare på kvällen, jag kunde inte stanna tills dess tyvärr men var kul att kunna vara där en liten stund innan i alla fall. Träffade hennes producent och några av hennes co-writers som skulle spela med henne, och de var supertrevliga. Vid 20-tiden sen åkte jag vidar till Blue Bar för att kolla på när Lance Carpenter spelade. Blev något irriterad på min uberapp som inte ville fungera, så slutade med att jag tog en taxi istället. 
 
Det var en writer's round med Lance Carpenter, Mike Loudermilk, Wood Newton, Steve Seskin och som vanligt är live musiken i Nashville fantastisk! När showen var över träffade jag på Molly (som också är med på Spring Training) och det slutade med att jag hängde med henne och hennes två kompisar till baren på andra sidan gatan. Vi hade superkul, blev dock senare än jag tänkt då Spring Training började vid 8.30 dagen efter, men men, haha.