Last day in Nashville

Tiden går fort alltså. Min sista dag i nashville började även den med en yoga klass på Shatki Yoga. Gillar verkligen den yoga studion, kul att ha hittat en i Nashville som jag känner att jag vill gå tillbaka till! Vid kl11 hade jag en Mentoring Session med RC Bannon på NSAIs kontor. Var jätteintressant. Jag spelade tre låtar, eller ja två färdiga och sen en som jag började skriva på för någon dag sedan som inte riktigt är klar, men som jag ville ha feedback på. Jag fick väldigt bra kritik måste jag säga, och det gjorde mig motiverad. Ibland känns det skönt att få höra från någon utomstående att den tror på vad man gör. Fick även chans att fråga frågor om branchen och vi diskuterade vad som skulle vara bra som nästa steg för mig. Så det kändes väldigt givande. 
 
Sen var det bara tillbaka till huset och packa det sista för att åka mot SAN FRANCISCO!
 
 
Cherie

Hej hej
Vilken kul blogg :)
Jag älskar musik och har länge velat besöka Nashville. Tänkte fråga dig om du har lust att rekommendera vart i Nashville jag borde söka efter bnb? Vill ju gärna bo centralt :)
Vad får man absolut inte missa när man är där?
Gitarren följer med såklart :)
Mvh Cherie

Cherie

Hej hej
Vilken kul blogg :)
Jag älskar musik och har länge velat besöka Nashville. Tänkte fråga dig om du har lust att rekommendera vart i Nashville jag borde söka efter bnb? Vill ju gärna bo centralt :)
Vad får man absolut inte missa när man är där?
Gitarren följer med såklart :)
Mvh Cherie

Svar: Hej!Kul, Nashville är verkligen en helt fantastisk stad! Jag har mest bott nära downtown då jag inte har hyrt bil (har man bil är det lättare att bo utanför stan då det knappt finns någon kollektivtrafik) Men jag har bott i Vanderbuilt och nu senast vi körde jag airbnb vid Belmont University, och jag har trivts bra på båda ställena! Vad du inte får missa är Blue bird café, Grand Ole Opry, Country Music Hall of Fame and Museum, och att lyssna på live musik på kvällarna på barerna/restaurangerna (rekommenderar Blue Bar, the Listening Room och Tin Roof). Sen har Mamacitas godaste tacosen i stan! Hoppas jag har svarat på dina frågor!
Fanny Hugosson