Y'all I'm in Nashville

Tidigt igår morse körde pappa mig till Landvetter. 07.00 gick sedan lyft mitt flyg mot london, där jag sedan hoppade flyget till New York. Jag fick platsen längst bak i planet- jättesmidigt när man bär med sig en stor gitarr, och när jag väl kom fram till min plats insåg jag att gitarren var alldeles för stor för att få plats i förvaringen ovanför sätena, så jag fick säga till en av flygvärdinnorna. Det visade sig då att han också spelade gitarr så han blev jätteglad att vi kunde prata gitarrer ett tag och han tog fram och visade sin resegitarr  som han alltid hade med sig och sa även till sin kollega som också spelade, haha. När vi väl hittat en plats till gitarren (eftersom jag satt längst bak fick den plats bakom mitt säte) och jag satt mig kom personen som skulle sitta bredvid mig, visade sig att även hon hade gitarr med sig och flygvärdinnorna tyckte detta var jättetrevligt; den ena gav oss till och med varsin skiva som han varit med och spelat gitarr på. Flyget till New York gick i alla fall smidigt, kollade på film och lyckades sova lite, så det var skönt. Planet Från New York till Nashville sen var det minsta passagerarplan jag sett. På ena sidan gången satt man en och en och andra två och två och det var så brutalt varmt ombord, som tur var somnade jag och sov nästan hela vägen tack och lov.
 
Väl framme i Nashville sen var jag brutalt trött efter att ha rest i ca 19h. Jag tog en taxi till boendet  (hyr ett rum via Airbnb, vilket är jättemysigt, de som äger huset är så trevliga och mitt rum är supermysigt) och sen gick jag och la mig och sov i en timma. Hade egentligen tänkt gå ut och lyssna på Kelsea Ballerini som spelade på the Listening Room på kvällen, men jag var så trött att när jag sovit den där timman var allt jag orkade att gå ut och köpa mat, ta med den tillbaka, äta och sen lägga jag mig och sova igen.

Mitt rum jag bor i - visst är det mysigt?!