Två konserter

Under dagen har jag hunnit gå på två konserter. Tror nästan att det är rekord för mig med två på samma dag. Bägge showerna var på en av de mysigaste lilla teatrarna jag sett, Sheridian Opera House här i Telluride, så litet och mysigt. Första var i och för sig en konsert riktad till barn, vi var där allihopa, men den var ritkigt mysig den med. Det var Peter Yarrow, som tidigare varit med i gruppen Paul, Peter & Mary (vet inte om ni har hört talas om dem, men de var väldigt stora under 60-70-talet) som ställt upp på att ha en kosnert så att någon ungdomsorganisation här kunde samla in pengar till deras nuvarande projekt. 
 
 
Tre timmar senare var vi tillbaka igen i samma lokal, fast nu var det bara jag, min värdmamma och värdpappa. Jag vet att jag nämnt det tidigare, men de är så himla gulliga, de vet att jag tycker mycket om country och folk musik så de hade fixat så att barnens farmor var barnvakt så de kunde ta med mig på Shawn Colvins (en folk artist) spelning. Det var verkligen superbra, hon hade en så fantastisk röst, alltså wow. Efter det gick vi tre ut och åt efterrätt på en restaurang här i närheten, så gott! Så om ni undrar, ja min dag har varit underbar!