Café Coco

Har haft en helt underbar kväll på Café Coco's open mic ikväll. Valde helt klart rätt bord att sätta mig vid! Såg en tjej i min ålder och satte mig vid bordet där hon och hennes familj satt. De var SÅ trevliga och bjöd mig på mat trots att jag insisterade på att jag kunde betala själv. Wow vilka snälla människor det finns! Var väldig blandning på stil och kvalitet på dagens open mic, men kul var det. Jag körde Don't Love Someone Else 
(tog fram inspelngsapparaten och allt, men glömde klicka på spela in så tyvärr kan ni inte lyssna på dagens uppträdande). Tjejen som satt vid mitt bord var dock helt klart bäst av alla ikväll, hon kommer bli något stort en dag! (Vill ni höra henne så är hennes hemsida här)
 
Det är verkligen så kul att lära känna nya människor! Är så glad att jag gör den här resan!