A day in Nashville

Alltså Nashville, jag älskar dig! (Men det visste jag ju redan) Började dagen med att yoga på Shakti Yoga. Hyr som sagt ett rum via airbnb och min "host" är yoga instruktör, så hon undrade om inte jag ville hänga med någon av hennes klasser, vilket jag självklart ville. Så jag gick på morgonpasset idag. Studion låg mitt på Music Row och var jättemysig. Så dit ska jag definitivt tillbaka innan jag åker vidare.
 
Gick sen förbi NSAI och bokade in en mentoringsession tills på tisdag, så det ska bli kul. Tog en liten tur till downtown och åt på Panera Bread (har saknat det så!) och sen hem igen och sova en stund (jetlaggen sitter i alltså). På kvällen tog jag en Uber till Blue bar där jag mötte upp Lance och en kompis till honom. Var jättemysigt och låtskrivarna som uppträdde var fantastiska! Speciellt en av killarna som heter Alex Hall, helt amazing vilken röst!
 
Imorgon är det Spring Training som gäller! Jag är supertaggad!