High Watt

So monday... Jag gick på en yoga klass igen, denna gången var det en heated class - alltså rummet man är i är uppvärmt. Var första gången jag gick på det, och måste säga att jag föredrar att inte ha det så varmt, men det var kul att testa. Vid kl16 åkte jag ut till Berry Hill för en co-write med Molly. Var jättemysigt, inte för att vi lyckades få klart en hel låt men vi hade kul! Efter det åkte vi ner till the Listening Room för vi tänkte se en writer's round där, men visade sig att det var stängt för ett privat event, så vi fick tänka om. Till slut hamnade vi i alla fall på High Watt, som jag gillade starkt. I Nashville är det ju som sagt i stort sett bara country som gäller på de olika musikscenerna här, men vi lyckades hamna på ett indierock ställe, vilket jag som sagt gillade väldigt mycket. Kändes på något sätt väldigt svenskt, haha.