London del 1

Jag var som sagt i London förra veckan. Kom fram på söndagskvällen och tog mig då till mitt hotell i Paddington, sen var det bara att lägga sig så jag fick så mycket sömn som möjligt. Att jag åkte till London var för att jag på måndagen hade en audition för ett showartistjobb. Skulle vara på plats på Danceworks (där audition var) vid 9.30-10, jag hade ingen aning om hur lång tid det skulle ta för mig att ta mig dit, så jag blev rätt tidig. Då hade jag ändå hunnit yoga och äta frukost på Pret a Manager innan dess så jag var verkligen ute i god tid. På plats sen fick vänta ett tag innan det var dags för inskrivning som tur var fanns det några till som var tidiga så jag slapp vänta själv. Tack vare att jag var tidig dock hamnade jag i första sångaudition-gruppen, så det var skönt. Vi fick i stort sett meddetsamma gå iväg och repa med pianisten på låtarna vi skulle ha övat in. Min audition sen gick bra, jag gick inte vidare till nästa steg, men kände ändå att jag var nöjd med mitt framträdande! Och eftersom jag inte längre hade något inbokat på dagen fick jag tid för att shoppa och utforska London!