Kollationering

Dagen som vi alla väntat på sen första dagen i skolan har nu kommit! I onsdags hade vi kollationering för HÖSTSHOWEN! Kan knappt fatta att vi redan kommit in i showperioden, men nu är den här och galet vad pepp jag är. Så i onsdags började vi dagen med ett stort knytkalas, tror aldrig jag har sett så mycket fika på samma gång. Det fanns allt, kakor, tårtor, frukt, chips, dipp, cupcakes, chockladbollar, kaffe, saft - ja allt!
 
Sen var det dags för lärarna att presenter årets show. Tror att det kommer bli så fantastiskt bra! Jag är så nöjd med allt jag får vara med i (även om jag egentligen vill vara med i alla nummer, haha, då alla verkar så bra och roliga). Så från och med i i torsdags är detta det enda vi jobbar med nu i skolan. Just nu hålls alla koreografier på att läras ut och vi har även tonartscheckar. Sen så kommer det bara vara att repa, repa, repa.
 
Showen har premiär 11 november och går även 12/11, 20/11 och 26-27/11. Biljetterna har inte släppts riktigt än, men jag lovar att säga till när de släpps!
 
Observera att detta kortet är taget långt innan alla har hunnit ställa dit sitt fika = det var smockfullt sen!