Yoga for when you are sick

Som jag skrev igår så var det tydligen min tur att bli sjuk den här helgen (känns som att alla på skolan har varit det nåon gång under de senaste veckorna). I vilket fall känner jag redan att det har börjat släppa, vilket antagligen är tack vare att jag fakiskt bara legat i sängen hela helgen och kollat på film - vilket har varit supernice. I vanliga fall skulle jag nog blivit sjukt uttråkad men behövde nog verkligen det. Har hunnit se Fantastic beasts and where to find them, Amelie de Montmartre, Me before You, Harry Potter och de vise sten, Harry Potter och fången från Azkaban och även kollat på massa klipp från mina (för tillfället) favorit youtubers - the Bucketlist family. 
 
Okej, har inte bara legat i sängen för har även gjort ett yoga pass for when you're sick som var jättenice. Så om det är någon mer som känner sig hängig men ändå känner att de vill röra lite på sig rekommenderar jag det starkt. Nu blir det te för min del och så hoppas jag kunna sova bort det sista av den här förkylningen inatt.