Grundkursen avslutad

Tiden bara flyger iväg. De första veckorna här på Skara Skolscen kändes extremt långa men de senaste nu känns som att veckorna knappt existerat. Vi har nu avslutat vår grundkurs och går från och med nästa vecka in i nästa block där vi ska jobba med Strindberg scener två och två. Jag och Daniel har fått en scen ur Kamraterna och det ska verkligen bli spännande att jobba med den. Vi kommer även börja ha enskilda lektioner i sång, röst och rörelse nu och det känns extremt lyxigt att få pass utformade enbart för mig inom de ämnena.

Vi har förresten varit ett gäng i klassen som kollat på Stranger Things på kvällarna det senaste och i torsdags såg vi klart på säsong ett! Detta har verkligen varit supermysiga kvällar och jag ängtar till säsong två kommer nu!

Idag har jag spenderat hela dagen med att kolla på film och hoppas på att kunna kurera bort min förkylning (som typ hela skolan har). Så förhoppningsvis är den borta på måndag tills vi ska börja med allt nytt!